Regulamin świadczenia usług uzdatniania wody

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia usług prowadzonych przez VIVASOL POLAND Sp. z o.o.  ul.Grochowska, nr.23/31, lok.BUD.D.307, WARSZAWA 04-186 NIP: 1133132942 za pośrednictwem witryny Va-life.pl (zwanej dalej: „Va-life”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez VIVASOL POLAND Sp. z o.o .  ul.Grochowska, nr.23/31, lok.BUD.D.307, WARSZAWA 04-186 NIP: 1133132942 odpłatnych usług systemów uzdatniania wody.

 

I  DEFINICJA

1. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi systemów uzdatniania wody, akceptuję Regulamin a tym samym zawarł Umowę na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie (Umowa).

2. Usługa Uzdatniania Wody/Umowa – zobowiązanie odpłatnego świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Klienta odpłatnych usług konserwacji urządzeń i systemów uzdatniania wody zawarte w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, pomiędzy Wykonawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego va-life.pl. Regulamin stanowi integralną część Umowy.

3. Wykonawca - VIVASOL POLAND Sp. z o.o. ul.Grochowska, nr.23/31, lok.BUD.D.307, WARSZAWA 04-186 NIP: 1133132942

 

II POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Klienta  usługi oczyszczania (filtracji) wody wodociągowej z zanieczyszczeń, zanieczyszczeń a Klient zobowiązuje się do zapłaty za te usługi. Świadczenie usług obejmuje filtrację małych strumieni wody na potrzeby bytowe (gotowanie, picie) poprzez przygotowanie i oczyszczenie wody wodociągowej z zanieczyszczeń mechanicznych, zanieczyszczeń rozpuszczonych oraz zanieczyszczeń chemicznych.

2. Wykonawca świadczy usługi własnymi zasobami.

3. Świadczenie usług obejmuje filtrację małych strumieni wody na potrzeby bytowe (gotowanie, picie, zmywanie naczyń itp.) poprzez przygotowanie i oczyszczenie wody wodociągowej z zanieczyszczeń mechanicznych, zanieczyszczeń rozpuszczonych (wolny chlor i jego toksyczne związki) oraz zanieczyszczeń chemicznych.

4. Wykonawca świadczy usługi ze swoich materiałów. W celu należytego wykonania usług Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i zamontowania niezbędnego sprzętu dla Klienta – systemu oczyszczania wody VIVASOL, zgodnie z wybraną ilością i konfiguracją na stronie internetowej, konserwacji takiego sprzętu, wymiany materiałów eksploatacyjnych, czyszczenia elementów sprzętu, zbiornika na wodę (zbiorniki), usuwania usterek, wizyty specjalistów w celu sprawdzenia sprzętu i przetestowania jakości wody, doradztwa w zakresie obsługi sprzętu.

5. Prawo własności sprzętu nie przechodzi na Klienta, za wyjątkiem przypadków przewidzianych niniejszą umową (pkt IV ppkt 14-16 niniejszego Regulaminu). Sprzęt jest użytkowany przez Klienta na warunkach przewidzianych w niniejszego regulaminu. W okresie posiadania sprzętu przez Klienta nie powstaje żadne prawo zastawu ani żadne inne prawo zabezpieczające.

6. Okres wymiany materiałów eksploatacyjnych:

- wkłady po roku od daty użycia;

- membrana odwróconej osmozy po pięć lat od daty użytkowania.

7. W przypadku, gdy przy dostawie sprzętu do Klienta przed jego montażem zostanie stwierdzone, że miejscem instalacji sprzętu jest lokal handlowy lub inny niebędący lokalem mieszkalnym, Zleceniobiorca ma prawo odmówić montażu sprzęt i wypowiedzieć niniejszą umowę. W takim przypadku kwota płatności nie podlega zwrotowi.

8. Własność przekazanego sprzętu nie przechodzi na Klienta. Sprzęt jest do dyspozycji płatnej Klienta na zasadach określonych w niniejszej umowie.

9. Wykonawca gwarantuje wykonanie usługi oraz zapewnia ubezpieczenie OC z tytułu odpowiedzialności za szkody majątkowe wyrządzone w mieniu w dostarczonym w ramach umowy sprzęcie.

10. Termin świadczenia usług – nieprzerwanie od momentu zainstalowania odpowiedniego sprzętu do upływu terminu jego ważności, wypowiedzenia lub anulowania niniejszej umowy.

11. Miejscem zawarcia niniejszej umowy jest siedziba Wykonawcy. Usługi w ramach niniejszej umowy są świadczone na terytorium Rzeczypospolitej Polski.

12. Termin wymiany materiałów eksploatacyjnych w dostarczonym sprzęcie:

- wkłady po roku od daty użycia;

- membrana odwróconej osmozy po pięć lat od daty użytkowania.

13. W przypadku Klienta będącego osobą fizyczną świadczenie usług odbywa się z instalacją urządzeń wyłącznie w lokalach mieszkalnych (mieszkaniach, budynkach mieszkalnych itp.) przeznaczonych do użytku ogólnego i wyłącznie do celów domowych oraz innych celów osobistych nie związanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą, handlową lub inną podobną działalność.

14. W przypadku, gdy przy dostarczeniu sprzętu Klientowi będącemu osobą fizyczną, przed jego montażem zostanie stwierdzone, że miejscem zainstalowania sprzętu jest teren przemysłowy, handlowy lub inny o podobnym charakterze niebędący budynkiem mieszkalnym lokali i (lub) które mogą być wykorzystywane w prowadzonej działalności gospodarczej lub innej działalności gospodarczej, Wykonawca ma prawo odmówić zainstalowania sprzętu i jednostronnie rozwiązać niniejszą umowę. W takim przypadku kwota płatności ustalona w punkcie IV pkt 2 ppkt a - nie podlega zwrotowi.

15. Przekazanie sprzętu Klientowi potwierdzane jest protokołem odbioru sprzętu lub innym dokumentem wydanym przez organizację realizującą transport i dostawę kurierską sprzętu do Klienta.

16. Dostawa i montaż sprzętu może nie nastąpić tego samego dnia. W takim przypadku protokół odbioru i przekazania sprzętu nie może być sporządzony w formie pisemnej, a fakt zamontowania sprzętu przez przedstawiciela Wykonawcy (montera lub inną osobę) zostanie potwierdzony w odpowiednim oprogramowaniu Wykonawcy. Jeżeli podczas takiej instalacji Klient będzie miał zastrzeżenia co do jakości montażu sprzętu, wówczas ma obowiązek zgłosić to firmie w ciągu dwóch dni roboczych od daty faktycznego montażu i instalacji sprzętu na oficjalny adres e-mail adres, telefonicznie lub pisemnie poprzez złożenie odpowiedniego wniosku. Jeżeli w wyznaczonym terminie nie zostaną zgłoszone żadne reklamacje, sprzęt uważa się za zamontowany bez uwag i prawidłowo, a Klientowi nie przysługują żadne reklamacje.

 

III ZAWARCIE UMOWY

1. Niniejszą umowę może zawrzeć Klient, który jest zarejestrowanym i aktywnym użytkownikiem serwisu va-life.pl  (który uprzednio zawarł umowę użytkownika poprzez serwis va-life.pl).

2. W celu zawarcia umowy Klient wypełnia odpowiednie pola w koncie osobistym znajdującym się w serwisie celem  zawarcia umowy (Nazwisko, Imię, adres instalacji sprzętu, numer telefonu a przypadku przedsiębiorcy dane identyfikujące tego przedsiębiorcę). Dodatkowo Klienci mogą zostać poproszeni o dodatkowe dane celem zawarcia umowy.

3. Po zapoznaniu się z treścią niniejszej Umowy oraz wprowadzeniu niezbędnych danych Klient akceptuje warunki niniejszej Umowy.

4. Akceptacja warunków niniejszej umowy przez Klienta odbywa się poprzez zaznaczeniu przez Klienta w odpowiednim polu na stronie internetowej „Zapoznałem się i akceptuje warunki Umowy o świadczenie usługi uzdatniania wody” i naciśnięciu przycisku „ Zapłać” na stronie serwisu (opłata kosztów Wykonawcy za udostępnienie sprzętu), oraz dokonanie płatności w ramach tej Umowy.

5. Po kliknięciu przycisku „Zapłać” Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu w celu wyboru formy płatności.

6. Dokonanie zapłaty z tytułu niniejszej umowy jest czynnością Klienta, oznaczającą akceptację warunków umowy – zawarcie umowy.

7. Oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, aby Wykonawca zapoznał się z jego treścią.

8. Klient może wybrać następujące formy płatności:

- przelew bankowy na rachunek bankowy Wykonawcy;

9. Niniejsza umowa wchodzi w życie z dniem zaakceptowania jej warunków przez Klienta (data zawarcia) i obowiązuje przez 1 (jeden) rok, a w zakresie zobowiązań – do czasu ich pełnego wykonania. Jeżeli Wykonawca nie otrzyma płatności o których mowa w punkcie IV niniejszego Regulaminu w terminie określonym w punkcie IV ppkt 2  umowa ulega rozwiązaniu i uważa się ja za niezawartą. Wszystkie  związane z tym prawa i obowiązki stron wygasają z tą chwilą.

10. Strona, która przed wygaśnięciem niniejszej umowy nie chce przedłużać umowy na nowy okres, zobowiązana jest do poinformowania o tym drugiej strony przed upływem okresu obowiązywania.

11. Jeżeli żadna ze stron w terminie określonym w niniejszym paragrafie nie zgłosi zamiaru wypowiedzenia niniejszej umowy z powodu upływu okresu jej obowiązywania, wówczas niniejszą umowę uważa się za przedłużoną na okres kolejnego  jednego roku na tych samych zasadach.

12. Klient ma prawo odmówić wykonania niniejszej umowy w dowolnym momencie w przypadku nienależytego wykonania przez Wykonawcę jego zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę.

13. Wykonawca ma prawo rozwiązać niniejszą umowę w przypadku powtarzającego się (dwa lub więcej razy) naruszenia przez Klienta jego zobowiązań do zapłaty za usługi w ciągu jednego roku.

14. Wykonawca ma prawo zawiesić świadczenie usług na podstawie niniejszej umowy do czasu spłaty istniejącego zadłużenia przez Klienta i wznowić świadczenie usług w całości po spłacie ww. zobowiązania

15. Rozwiązanie umowy przed upływem terminu jej obowiązywania, przewidzianych w niniejszej Umowie, następuje z chwilą otrzymania przez stronę zawiadomienia o takim rozwiązaniu.

 

IV PŁATNOŚCI WYNIKAJĄCE Z NINIEJSZEJ UMOWY

1. Na cenę tej umowy składa się kwota miesięcznych opłat za świadczenie usług w ramach tej umowy, oraz opłata jednorazowa*

2. Klient zobowiązuje się do dokonania następujących płatności:

a. Jednorazowej opłaty* (w momencie nie później niż dzień zawarcia Umowy) tj. kwoty obejmuje dostawę i montaż urządzeń do uzdatniania wody (kwota dostępna w serwisie po zarejestrowaniu się i wyświetlana jest bezpośrednio w informacji o płatności przed jej dokonaniem).

b. Miesięcznej opłaty (płatny nie później jak ostatni dzień obecnego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego) tj. kwoty za usługi z tytułu umowy świadczenia usług uzdatniania wody (kwota wskazana na stronie internetowej, dostępna w serwisie po zarejestrowaniu się Klienta)

c. Opłaty z tytułu rezygnacji nie później niż na trzy dni przed dniem zakończenia obowiązywania Umowy.

Zapłata tej kwoty jest wymagana w momencie  wcześniejszego jednostronnego rozwiązania niniejszej umowy z inicjatywy Klienta, z wyjątkiem przypadków, gdy Klient odmawia dalszego świadczenia Umowy z powodu złego wykonania Umowy lub naruszenia zobowiązań przez Wykonawcę i/lub  wcześniejszego jednostronnego zakończenia niniejszej umowy z inicjatywy Wykonawcy w związku z naruszeniem przez Klienta obowiązku uiszczania miesięcznej opłaty za świadczenie usług przez  dwa miesiące w ciągu jednego roku.

W przypadku posiadania kodu promocyjnego – unikalnego, automatycznie generowanego przez Spółkę linku URL Klient otrzymuje promocyjną cenę.

Opłata miesięczna za świadczenie usług uzdatniania wody za miesiąc w którym doszło do zawarcia niniejszej umowy nie jest uiszczana.

3. Wysokość opłaty miesięcznej za świadczenie usług może zostać zmieniona przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Klienta o zmianie wysokości miesięcznej opłaty za świadczenie usług, a Klient w przypadku braku zgody na nową wysokość miesięcznej opłaty jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę najpóźniej do trzech dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia. W przypadku braku takiego powiadomienia ze strony Klienta, nowy koszt usług jest uznawany za akceptację nowych warunków Umowy.

4. Wykonawca zastrzega sobie, że wysokość opłaty za świadczenie usług uzdatniania wody może zostać zmieniona przez Wykonawcę.

5. Nowa kwota miesięcznej opłaty dostępna jest na stronie internetowej Wykonawcy i jest pobierana od Klienta w momencie dokonywania płatności.

6. W przypadku, gdy zmiana wysokości opłaty miesięcznej uległa podwyższeniu, w stosunku do opłaty pierwotnej, Klient ma prawo odmówić zmiany niniejszej umowy i żądać jej wypowiedzenia jednak nie później niż w ciągu miesiąca od dnia tej zmiany w zakresie wysokości opłaty miesięcznej.

7. Jeżeli Klient nie zgadza się ze zmienioną przez Wykonawcę miesięczną opłatą za świadczenie usług na podstawie niniejszej umowy i złożył stosowne wypowiedzenie w wyznaczonym terminie, nową wysokość opłaty miesięcznej uznaje się za nie uzgodnioną przez strony, a Wykonawcy w takim przypadku przysługuje prawo do wypowiedzenia świadczenia usług niniejszej umowy poprzez powiadomienie Klienta.

8. W przypadku rozwiązania niniejszej Umowy przez Klienta z powodu niewykonywania świadczenia usługi lub naruszenia innych zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, Wykonawca zwraca kwotę zapłaconą przez Klienta za świadczenia usług w wysokości proporcjonalnej do liczbę dni niewykonanych usług w danym miesiącu, za który Klient dokonano płatności.

9. Zwrot kosztów o których mowa w pkt 6 powyżej następuje w terminie 30 dni.

10. Klient ma prawo powierzyć dokonywanie płatności wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej jednak co będzie uważane za spełnienie świadczenia.  Z zastrzeżeniem ograniczonej odpowiedzialności Wykonawcy, Wykonawca nie jest zobowiązany do zwrotu wpłaconej kwoty na rzecz osoby trzeciej. Wszelkie roszczenia i spory powstałe w związku z płatnością przez osobę trzecią na rzecz Klienta są rozstrzygane bezpośrednio pomiędzy Klientem a tą osobą trzecią, bez udziału Wykonawcy.

11. Przy wykonywaniu usług Wykonawca sporządza informację o wykonaniu usługi która jest udostępniana Klientowi w ramach konta osobistego w serwisie. Klient ma prawo zgłosić zastrzeżenia sposobu świadczonej usługi w terminie trzech dni roboczych od dnia jego wystawienia. W przypadku braku zastrzeżeń w wyznaczonym terminie uważa się, że usługa świadczona jest należycie a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie.

12. Z chwilą świadczenia usług strony sporządzają protokół odbioru. Klient ma prawo zgłosić Wykonawcy zastrzeżenia co do protokołu usług, wyłącznie w ciągu trzech dni roboczych od daty montażu. W przypadku braku sprzeciwu w wyznaczonym terminie czynność uważa się za przyjętą przez Klienta bez zastrzeżeń, a usługi za okres, na jaki jest zawarta Umowa - wykonane przez Wykonawcę należycie, jakościowo i terminowo.

13. W przypadku rozbieżności między informacjami określonymi w aktach sporządzonych akt sporządzony wyłącznie przez Wykonawcę ma pierwszeństwo przed aktem sporządzonym wyłącznie przez Klienta.

14. W celu przeniesienia własności dostarczonego sprzętu Klient składa stosowny wniosek na piśmie i płaci wyliczoną przez Wykonawcę wartość wykupu sprzętu.

15. Jeżeli Klient zgadza się z wartością wykupu, strony zawierają odpowiednią umowę kupna-sprzedaży, a Klient płaci wartość wykupu sprzętu.

16. Z chwilą zapłaty ceny wykupu i z chwilą podpisania umowy kupna-sprzedaży sprzęt staje się własnością Klienta, a umowa ta ulega rozwiązaniu.

17. Jeżeli sprzęt zostanie dostarczony i nie wydany Klientowi z jego winy, wówczas dokonana opłata jednorazowa i miesięczna nie podlega zwrotowi i zostaje zatrzymana przez Wykonawcę jako rekompensata kosztów dostawy i zwrotu sprzętu .

18. Jeżeli Klient nie zapewni możliwości zainstalować sprzęt w terminie trzydziestu dni od daty płatności wstępnej i miesięcznej, wówczas ważność niniejszej umowy zostanie przez Wykonawcę zawieszona do czasu otrzymania wniosku od Klienta o montaż sprzętu, albo do czasu rozwiązania umowy na skutek odmowy strony. W takim przypadku Zleceniobiorca nie ponosi żadnych konsekwencji za niedostarczenie sprzętu ani odpowiedzialności za nie zainstalowanie sprzętu, a także nie jest zobowiązany do zapłaty odsetek ani innych kar za płatności dokonane przez Zleceniodawcę.

 

V OBOWIĄZKI STRON

1. Wykonawca zobowiązany jest do:

a. rozpoczęcia świadczenia usług nie później niż w dniu otrzymania od Klienta płatności z tytułu świadczenia usług, chyba że uzgodniono z Klientem inny termin;

b. świadczyć usługi wysokiej jakości i terminowo;

c. zapewnić na zlecenie Klienta odpowiedniego specjalistę do badania wody uzyskanej w wyniku świadczenia usług, oględzin urządzeń, rozwiązywania problemów, rozwiązywania problemów i pytań w trakcie świadczenia usług, udzielania porad (nie częściej niż dwa razy w miesiącu)

d. terminowej konserwacji sprzętu Klienta, wymiany materiałów eksploatacyjnych, czyszczenia elementów sprzętu, usuwania awarii sprzętu nie powstałych z winy Klienta oraz dokonywania bieżących napraw sprzętu Klienta

e. kompensacji Klientowi szkody w mieniu Klienta oraz osób trzecich, które mogą powstać na skutek uchybień w świadczeniu usług, w tym poprzez wypłatę sumy ubezpieczenia od towarzystwa ubezpieczeniowego, z którym Wykonawca zawarł odpowiednią umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w ograniczonym zakresie.

f. udzielania wsparcia Klientowi za pomocą środków komunikacji telefonicznej i elektronicznej w kwestiach wynikających ze świadczenia usługi w ramach tej umowy;

2. Klient jest zobowiązany do :

a. terminowego dokonywania płatności z tytułu zawartej Umowy;

b. niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o uszkodzeniu sprzętu i podjęcia w odpowiednim czasie niezbędnych działań, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom sprzętu;

c. zapewnić Wykonawcy swobodny dostęp do terminowej konserwacji sprzętu, wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym zapewnienie dostępu do pomieszczenia z wyposażeniem, możliwość sprawdzenia trybu i warunków użytkowania sprzętu pod kątem zgodności z wymaganiami niniejszej umowy oraz instrukcji obsługi sprzętu;

d. nie demontować ani nie usuwać sprzętu we własnym zakresie lub przy pomocy osób trzecich, udostępniać sprzęt do demontażu a jedynie i wyłącznie przedstawicielom Wykonawcy;

e. naprawy lub odtworzenia sprzętu na własny koszt, w przypadku jego awarii, utraty lub uszkodzenia, jeżeli nastąpiło to bez winy Wykonawcy;

f. osobiście ponosić koszty zużytej energii, zaopatrzenia w wodę oraz inne wydatki związane z bezpośrednim użytkowaniem sprzętu.

g. odebrać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt zgodnie z protokołem odbioru (podpisać protokół), zapewnić miejsce do zainstalowania sprzętu, utrzymywać sprzęt w dobrym stanie, obchodzić się ze sprzętem ostrożnie, ponoszenia ryzyka przypadkowej utraty sprzętu, używać sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem zgodnie z instrukcją obsługi, przechowywać opakowanie/pudełko, w którym sprzęt został dostarczony w stanie nienaruszonym (jeżeli Kontrahent pozostawił opakowanie/pudełko u Klienta);

h. zwrócić sprzęt przedstawicielowi Wykonawcy zgodnie z protokołem odbioru i przekazania nie później niż trzy dni robocze od daty rozwiązania niniejszej umowy, chyba że inny termin zostanie uzgodniony przez Wykonawcę lub gdy umowa ulega rozwiązaniu z powodu przeniesienia własności przenoszonego sprzętu z przyczyn przewidzianych w umowie;

 

VI ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON

1. Strony ponoszą odpowiedzialność zgodnie z niniejszą umową i warunkach określonych w kodeksie cywilnym.

2. Strona na mocy niniejszej umowy rekompensuje drugiej stronie wszelkie straty poniesione przez drugą stronę w postaci szkody rzeczywistej, powstałych w wyniku nienależytego wykonania ich zobowiązań wynikających z niniejszej umowy.

3. Wykonawca ma prawo żądać od Klienta zapłaty kary umownej w wysokości 0,1% miesięcznego kosztu świadczenia usług z niniejszej umowy za naruszenie warunków świadczenia usług.

4. W przypadku naruszenia przez Klienta terminów dokonywania miesięcznych płatności za świadczenie usług, Wykonawca ma prawo żądać od Klienta zapłaty odsetek w wysokości 0,1% nieuiszczonej kwoty za każdy dzień zwłoki.

5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieprzestrzeganie zobowiązań do terminowej konserwacji i naprawy sprzętu, wymiany materiałów eksploatacyjnych, a także ponosi ryzyko negatywnych konsekwencji, jakie mogą z tego wyniknąć powstać.

6. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za całkowite lub częściowe niewykonanie swoich zobowiązań wynikających z umowy, jeżeli nastąpiło to na skutek wystąpienia okoliczności siły wyższej z przyczyn niezależnych od stron: pożar, wojna, działania wojenne, decyzje organów państwowych i funkcjonariuszy państwowych, inne nagłe, nieuniknione i okoliczności uniemożliwiające wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, które powstały w okresie obowiązywania niniejszej umowy.

7. W żadnym wypadku, w tym w przypadku nierozstrzygniętych roszczeń Klienta wobec Wykonawcy, Klient nie jest uprawniony do zatrzymania sprzętu przeznaczonego do demontażu i zwrotu.

8. Klient odpowiedzialny jest i przyjmuje do wiadomości oraz oświadcza, że w przypadku nieterminowego zwrotu sprzętu po rozwiązaniu niniejszej umowy, a także w przypadku używania sprzętu w celach służbowych lub innych niezwiązanych z zaspokajaniem potrzeb osobistych, rodzinnych, domowych, i przekazanie oraz zainstalowania sprzętu w lokalach niemieszkalnych zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości  1 500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) złotych.

 

VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Za moment rozwiązania niniejszej umowy uważa się skuteczne powiadomienie drugiej Strony w tym z wykorzystaniem możliwości drogi elektronicznej.

2. Warunkiem całkowitego wygaśnięcia zobowiązań Klienta wynikających z niniejszej umowy stanowi pełna zapłata kosztów usług Wykonawcy, a także demontaż i zwrot sprzętu Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt IV ppkt 14.

3. Spory powstałe w trakcie wykonywania niniejszej umowy podlegają rozstrzygnięciu w drodze negocjacji, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia przez sąd właściwy dla siedziby Wykonawcy. 

4. Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie umowy zawarte przed zmianą niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 3 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej va-life.pl. Wykonawca poinformuje Klienta na 3 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Wykonawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu zapewnić usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 06.05.2024.